logo2szazalek

Hungarian (formal)Română (România)English (United Kingdom)

Fundația Civitas angajează manager de proiect.

Atenţie, deschide într-o fereastră nouă. PDFImprimareEmail

PREZENTARE

Fundaţia Civitas a fost fondată în octombrie 1992, motivaţia principală fiind nevoia creşterii capacităţii administraţiei publice locale şi nevoia stimulării implicării cetăţenilor în luarea deciziilor şi administrarea comunităţilor locale.

Cum înțelegem să ne realizăm misiunea?

Pentru realizarea acestei misiuni, Civitas şi-a stabilit drept obiective:

  • elaborarea şi implementarea de programe în domeniul dezvoltării locale şi regionale;
  • dezvoltarea relaţiilor dintre administraţia publică locală şi populaţie, sprijinirea iniţiativelor locale;
  • organizarea de consultanţă de specialitate pentru administraţiile publice locale în diverse domenii.

Pentru completarea echipei din biroul regional Cluj Napoca Fundația Civitas anunță concurs pentru ocuparea postului de manager de proiect.

CERINȚE:

- Studii superioare universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul socio-economic;

- cunoștințe privind programele de finanțare europene, administrație publică, dezvoltare rurală, mediul ONG;

- cunoștințe avansate obligatorii de limba engleza, română;

- cunoștințe avansate de operare calculator (Office, SPSS/STATA sau echivalent);

- capacitate de lucru în echipă;

- flexibilitate în gândire, adaptabilitate;

- capacitate de analiză și sinteză;

- abilități de raportare și de comunicare;

- experiență specifică 2 ani în domeniul managementului de proiecte în domeniul economiei sociale, antreprenoriat, dezvoltare rurală (în mod special Leader).

Sincer, deschis către nou, creativ, dinamic, înclinat spre rezolvarea problemelor, responsabil, are disponibilitate de implicare și angajament, abilități de comunicare și organizare, adaptabil, dornic de a lucra într-un mediu neconvențional, dornic de a genera un impact pozitiv asupra societății.

AVANTAJE:

- diplomă de formator;

- abilități de utilizare a programelor de editare a imaginilor;

- cunoștințe privind achizițiile publice;

- cunoașterea limbii maghiare;

- permis de conducere cat B minim un an experiență;

RESPONSABILITĂȚI:

- elaborează cereri de finanțare în domeniul de activitate;

- identifică surse și metode de finanțare;

- se implică în activități administrative și de management de la nivelul Fundației CIVITAS pentru Societatea Civilă,

- reprezentarea organizației în relațiile cu beneficiarii/partenerii;

- implicare în organizarea și derularea cursurilor de formare profesională;

- participă la organizarea și derularea evenimentelor organizației;

- menținerea relației cu presa;

- oferă informații și orientare beneficiarilor și partenerilor;

- dezvoltare organizațională, muncă voluntară.

După caz postul implică deplasări în teren în mediul rural cu durată de mai multe zile.

BENEFICII:

- mediu de lucru modern;

- echipă tânără și dinamică;

- perspective de dezvoltare profesională;

- posibilități de deplasări în țară și străinătate;

- participare la evenimente, cursuri organizate de fundație.

PROCEDURA DE SELECȚIE

1. Depunerea dosarelor de candidatură care cuprind:

  • CV- actualizat;
  • Diploma (în copie/scanată);
  • Scrisoare de intenție;
  • Recomandare.
  • Orice alte documente ce se consideră a fi relevante pentru acest post

DOSARELE INCOMPLETE SAU NECONFORME NU VOR FI LUATE ÎN CONSIDERARE!

2. Concurs

În urma analizei dosarelor candidații selectați vor fi invitați la concurs.

Concursul va consta în evaluarea cunoștințelor și abilităților specifice postului.

Tematica pentru examenul teoretic:

  • Programele europene – POCU și PNDR;
  • Sistemul de finanțare și structura fondurilor europene;
  • Organizații non-profit;
  • Management de proiecte.

Examenul practic cuprinde exerciții privind capacitatea de utilizare a calculatorului și cunoștințele lingvistice.

           

3. Interviu

În cadrul interviului candidații vor fi întrebați despre experiența lor specifică și aptitudinile relevante în ceea ce privește coordonarea unor echipe, parteneriate și proiecte.

DEPUNEREA DOSARELOR

  • la sediul Fundației: P-ța. Cipariu, nr. 9 - 11 ap. 2, 400191 Cluj Napoca
  • pe e-mail la adresa   Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
  • VOR FI LUATE ÎN CONSIDERARE NUMAI DOSARELE TRANSMISE PERSONAL SAU PE ADRESA DE E-MAIL MAI SUS SPECIFICATĂ!!

DATA LIMITĂ: 12.08.2016

Proiecte

sises-01

Hálózati részvétel


ruralnet

pannonforras

 

telecentre_europe

ecentre

citizens

ANBCC